Lze pro plánování marketingu využít AI?

Máme ověřeno, že zatím ne. Zní-li například roční obchodní cíl výrobní firmy „Zvýšit prodej našich váziček o 30 %“ a vy víte, že stávající kamenná prodejna to nemůže splnit, vyplyne z toho pro Vás – například – jeden z marketingových cílů formulovaný takto: „Uvést na trh e-shop, který bude prodávat vázičky jako dárkový komplet i s obsahem, originálními suchými aranžemi. Cílem je přivést na e-shop 30.000 návštěvníků ročně.“

V této chvíli se můžete zeptat AI, jak tento cíl naplnit, ale očekávajte pouze obecná doporučení – v tom nejlepším slova smyslu. Rozhodně Vám odpověď AI pomůže si uvědomit, jaké mkt akce musíte pro naplnění cíle udělat. Není jich málo, protože trh je saturován a na nic se nesmí zapomenout.

Strategický plánovač však ví, že každý vrchol je možné zdolat – rozložíte-li si cestu na systém schůdků, klikatých výstupů, lanovek a výtahů. A jste tam! Plan M Vám pomůže uvědomit si kontext vašeho byznysu, naplánovat přiměřený detail a směřovat k cíli.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *